loading...
هیتهیت
admin بازدید : 2767 چهارشنبه 08 شهریور 1396 نظرات (0)

آهنگ سیاه چشمون هایده Hayedeh - Siah Cheshmun - صدانت

https://sedanet.info/11866/آهنگ-سیاه-چشمون-هایده/
سیاه چشمون چرا تو نگات دیگه اون همه وفا نیست آهنگ سیاه چشمون هایده Hayedeh - Siah ... بازم دستتو تو دستم میخوام بگیرم حالیت نیست ... دانلود آهنگ با کیفیت 320.
دانلود آهنگ سیاه چشمون از هایده با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ از سایت یه ترانه | در صورت فیلتر بودن از فیلتر ... بازم دستتو تو دستم میخوام بگیرم حالیت نیست

بالاترین: آهنگ " سياه چشمون " از هايده - Balatarin

https://www.balatarin.com/permlink/2008/8/14/1374372
۲۴ مرداد ۱۳۸۷ - آهنگ " سياه چشمون " از هايده. umahal.com ۳۹۲ کلیک ... بازم دستتو تو دستم میخوام بگیرم حالیت نیست تو این غربتی که هستم دارم میمیرم حالیت ...

دانلود آهنگ هایده بازم دست تو دستم میخوام بگیریم - ...

khabarduni.ir/search/?q=دانلود+آهنگ+هایده+بازم+دست+تو+دستم+میخوام+بگیریم
نرم افزار PlayerPro به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند پخش کننده ای قدرتمند و توانمند در تلفن همراه اندرویدی خود داشته باشند. به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی ...

دانلود آهنگ تو اين غربتي که هستم دارم ميميرم مهم نيست بازم ...

ec015.so24.ir/.../دانلود%20آهنگ%20تو%20اين%20غربتي%20که%20هستم%20دارم%20...
دانلود آهنگ سیاه چشمون از هایده ... بازم دستتو تو دستم میخوام بگیرم حالیت ..... اما قول میدم یه تولد خوب این ماه بگیریم راستش دلم برات تنگ شده مرتضى میدونى خیلى ...
دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام حس تو نمایش منو آهنگ حامد وثوقی - زیباترین ... دانلود آهنگ هایده بازم دست تو دستم میخوام بگیریم - 03-08-2017@12:53:26 GMT.
۵ روز پیش - برای مشاهده مطلب فوق، از لینک مقابل استفاده نمایید: دانلود آهنگ سیاه چشمون از هایده از سایت اهنگ تو موزیک همراه متن این مطلب در وبسایت yetaraneh.ir ...

بازم دستتو تو دستم میخوام بگیرم

varzeshh3.ir/بازم+دستتو+تو+دستم+میخوام+بگیرم/
هایده - سیاه چشمون by Sepidedam 7 | ۷ سپیده دم | Free ... Hayedeh - Siah Cheshmun Mp3 | Bia2.com دانلود آهنگ هایده بازم دست تو دستم میخوام بگیریم دانلود آهنگ ...

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام حس تو - پاپ موزیک

pop-music.ir/آهنگ-جدید-میثم-ابراهیمی-بنام-حس-تو
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام حس تو + متن آهنگ - ترانه سرا : میثم ابراهیمی , آهنگساز و تنظیم ... آزادم کن از این درد تنهایی بغلم کرد دور از دستات.
۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - photo_۲۰۱۷-۰۸-۲۷_۱۰-۲۱-۲۹ · طراح لباس عروسی بهاره رهنما، به حرف آمد! ۶ شهریور ۱۳۹۶ |. ۹ نظر. 694990. رئیس فرهنگستان هنر: آغداش تو را سننه؟

اهنگ تو این غربتی که هستم دارم میمیرم حالیت نیست بازم ...

amed16.yo24.ir/.../اهنگ%20تو%20این%20غربتی%20که%20هستم%20دارم%20میمیرم...
اهنگ تو این غربتی که هستم دارم میمیرم حالیت نیست بازم دستت تو دستم دارم ... ام های تلگرام را پیرینت بگیریم دانلود اهنگ هایده بازم دست تو تو دستم میخوام بگیرم ...

آهنگ پیشواز

www.driftking.blogfa.com/
آهنگ پیشواز - آهنگ پیشواز. ... امروز روزی که زمین خندید و امیدوار شد به انسان ها،فرشته ها دست زدند،خداااا هووووورااا کشید نه به .... می‌خوام تو رو از رضا صادقی : ٣٣١١٠٢۵ ...... یه دوست ختر آمریكایی هم نداریم پیروزی اوباما رو جشن بگیریم باهم ... بازم برو ! . . . يرو ديگه ! . . . گذشت اون زمان كه اين پايين سركاري بود ! الان زمان ، زمان ابراز محبته !

دانلودآهنگ نیکیتا بازم دستتو تو دستم - چیز نوشته های ...

parsashin-ebayw.ewer.ir/search/دانلودآهنگ+نیکیتا+بازم+دستتو+تو+دستم/0
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - دانلودآهنگ نیکیتا بازم دستتو تو دستم آرشیو مطالب روز از سایت ها و وبلاگ های مختلف فارسی جهت کمک به ارشیو سازی به وبمستر ها. ... اجرای آهنگ هایده توسط نیکیتا در استیج ... بازم دستتو تو دستم میخوام بگیرم حالیت نیست ..... کاراسودا · ایا با شلنگ اب در ورودی مقعد بگیریم واب در مقعد ودفع اسان شود ضرری دارد ...

هر کی ما را رها میکنه میگه "تو دختر خیلی خوبی هستی ولی...." - ...

doctorshiri.com/fa/content/13161/هر-کی-ما-را-رها-میکنه-میگه-تو-دختر-خیلی-خ/
۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - اگر مردان متعدد به تو میگویند دختر خوبی هستی ولی گذاشته اند رفته اند .... من کسی رو که واقعا بخاطر خودش و شخصیتش دوستش داشتم از دست دادم. ..... زنها همه چی رو معلوم میکنه ولی بازم قبول دارم حرفتونو که پسرها بیشتر زیر یک .... هایده گفت: .... اصلا گیرم که نکته رو هم بگیریم، اما چه فایده وقتی پسرا میگن مگه بی ...

پروردگارا...تو کمک کن...!!!

delshekaste1867.blogfa.com/
مبادا که دل و دست آدمی را که روزی دلدارت بود زخمی کنی به کینه. .... عادت کنیم هميشه ، حتی وقتی عصبانی هستیم عاقبت کار را در نظر بگيريم. ... ولی بازم دوسش دارم .... آهـــنگــی غــمگـین تـر از صــدای گـریـه ی مــرد ســراغ داری ؟ ... کاش میفهمیدی "#قهر" میکنم تا دستم را "#محکمتر" بگیری و بگویی "#بمان" نه ..... ﺑﺮﺍﺩﺭ ﻣﮕﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﭽﻪ ﺷﯿﺮ ﺑﺪﯼ

متن البوم های گوگوش - متن ترانه ها

musicmatn.mihanblog.com/post/tag/متن+البوم+های+گوگوش
ما همونیم که می خواستیم خورشیدو با دست بگیریم ... برچسب ها:متن ترانه های گوگوش، متن اهنگ های گوگوش، متن اهنگ های قدیمی، متن البوم های گوگوش، متن ترانه ها، متن ...
کسی ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺁﻫﻨﮓ ﺻﺒﺤﺖ ﺑﺨﯿﺮ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻌﯿﻦ ﺭﻭ تا حالا ﺷﻨﯿﺪﻩ؟؟؟ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﯾﮏ ﺗﺮﺍﻧﻪ: ﻣﻌﯿﻦ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯿﮑﻨﺪ: ﺭﻭﺯﯼ ﺍﺯ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻧﺎﻣﻪ ﺍﯼ ﺩﺳﺘﻢ ﺭﺳﯿﺪ ﮐﻪ. ... ¤ﺑﺎ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﺳﺖ ﺳﺮﺩﺕ ﺍﺯ ﻗـﻠـﺐ ﺧـﺴﺘـﻪ ﺗـﻮ ﮔﻮﯾـﺪ ﺣﺪﯾﺚ ﺑـﺴـﯿـﺎﺭ .... بازم ازین داستانا بساز ولی یکم شاد باشه مردم یکمی خنده وشادی رو لبشون بیاد واله ... بیاید یاد بگیریم نظرات یا هر موضوع دیگه ای رو از همدیگه با احترام رد کنیم یا بپذیریم!

دانلود اهنگ برین بهش بگین بازم بخنده برین بهش بگین بازم ...

ghazalparvani.factoryinformation.ir/.../%7Cدانلود+اهنگ+برین+بهش+بگین+بازم+بخنده...
از امروز تو این پست اهنگ های مهستی رو میذارم و هر روز هم اهنگها به همین پست اضافه میشه برای ... بهش اطمینان ندارم خدایا کمکم کن,خیلی بده ادم تگیه گاهشو چندبار از دست بده,اولین تکیه گاهم ... بعدش بستنی بگیریم کل بستنی رو بکوبم تو صورتش بازم بخنده ... وقتی میخواد نوشابه بخوره بزنم زیر بطری نی بره تو دماغش اونم همش بخنده
۱ بهمن ۱۳۹۲ - 100+پست - ‏81 نویسنده
دوستای گلم میتونید آهنگ های مجاز رو لینک دانلود بذارید و سایتی که میذارید ... بازم شوری اشک و لبهای سردم ... بشینیمو عشق و به بازی بگیریم ... تو رویای تو بودم که واسه من دست تکون دادی از بس تو خوبی می خوام باشی تو کل رویاهام ... محکم تر گرفتم دستت را در دستم .... راستینه. 03-11-92, 06:34. هایده شب عشق ...

گنجور » شهریار » گزیدهٔ غزلیات » غزل شمارهٔ ۹ - حالا چرا

https://ganjoor.net › شهریار › گزیدهٔ غزلیات
برای معرفی آهنگهای دیگری که در متن آنها از این شعر استفاده شده است اینجا کلیک .... انسانهای عاشق که معشوقشونو از دست دادن تو دنیا زیاده ولی شهریار یه کسه دیگه ای ...... کردند ولی بازم بعد یه مدت ثریا ساز ناسازگاری می زنه و بازم میره و بعد برگشت ..... خدا بیامزه شهریارو با خوندن این شعر جوونا رو به خودشون بر می گردونه من دانلود ردم ...

هایده Photos & Videos on Instagram - Orepic

https://orepic.com/tag/هایده
تو این غربتی که هستم دارم می میرم حالیت نیست بازم دستتو تو دستم میخوام بگیرم ... نام آهنگ : نگو نمیام خواننده : هایده دانلود آهنگ در کانال تلگرام لینک در بیو ... رو از بین میبرند رو باید جدی بگیریم بگذارید بدونن ما از شنیدن ناله های این جماعت ...
برای دریافت اکوردها و اهنگ های گیتار به سبک پاپ به قسمت اکورد اختصاصی که ..... كی اشكاتو پاك میكنه شبا كه غصه داری دست تو موهات كی میشه وقتی منو نداری .... ای که تویی همه کسم بی تو میگیره نفسم اگه تو رو داشته باشم ( به هرچی میخوام میرسم)2 ..... با اینکه از هر لحظه اینده بیزارم با این همه بازم به این اینده شک دارم احساس شک دارم.

تك ترانه ها

bi4u.blogfa.com/
۱۳ آبان ۱۳۹۲ - شد خزان گلشن آشنایی, بازم آتش به جان زد جدایی. عمر من ای گل طی ... با تو وفا کردم تا به تنم جان بود, مهر و وفا داری با تو چه دارد سود ... هایده-مینای دل ... برای دانلود اینجا کلیک کنید .... من از اون وقتها یه بیتابی میخوام ... ترانه بسيار زيبايي كه پيشنهاد ميكنم از دست نديد ... بوس بديم بوس بگيريم داد بزنيم آي بادبادك.
۱۹ آبان ۱۳۹۳ - چه غریبانه و ناباورانه داره با بیماریش دست و پنجه نرم میکنه ... دیوونه یه نامه که خیسه پر از اشکه و کسی بازم اونو نمی خونه یه روز همینجا توی اتاقم یه دفعه گفت داره ..... خدایا تو رو به حق فاطمه زهراس قسمت میدم مرتضی پاشایی رو شفا بده؛ اون با صدای نازنینش به .... هممون حتی برادرزاده 5 ساله من اون اهنگ زیبارو از حفظ شدیم.

اهنگ ترکی - به لایک

https://beh-like.xyz/tag/اهنگ-ترکی
دانلود آهنگ ترکیه ای Cem Belevi به نام Ac Kollarini دانلود آهنگ شاد ترکیه ای ac kollarini از cem ... دانلود آهنگ اوزیر مهدی زاده منه گل +lمتن آهنگ وترجمه آهنگ دانلود آهنگ ترکی وار سنه گل اوزیر مهدی ... یه وقتایی میومدی بازم بیا بازم بیا ... موقع خواب اینجوری توی دستم میگرفتم ..... تو نمی توانی مرا بگیری ، ستاره ها نمی توانند مرا بگیرند

MATIN : چرا نگاه ميکني؟ تنها نديده اي؟ به من نخند!! من هم ...

farzadfarzin.net/fans/index.php?option=com_community&view=profile...
۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - چشماشو بسته دست رد میزنه به هرچی توو خونه س ... تا اومدیم یاد بگیریم شدیم کارتکس و انگشت زدیم ... تو من یه گرگ بزرگ شد یه پروفسور مرد یه گرگ تو گل ذوب شد .... ﺩﯾﺪﻡ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮐﻪ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﻢ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ ..... ترسیدم بری و بازم یه عمری و به پات بشینم .... MATIN متن آهنگ جدید "سال سال" متین معارفی به یاد زنده یاد هایده با تنظیم ...
دانلود آهنگ آهنگ قدیمی هیچ کجا ایران نمیشه از شهرام شب پره یادته تو شهرمون چه .... هی میخوام دست ببرم ابرا رو پاره کنم ..... آهنگ بی نظیر وای به حالش از زنده یاد هایده
نميتونيم ريشمونو پس بگيريم نميتونيم ... چی میشد اگه تو دست به ساختنش نمیزدی ؟ خداجون ! مرسی از این که .... مي خوام که بموني هنوز تو هموني ... نگو که از ... بازم دلم گرفت و گریه کردم بازم به ..... نگو مثل بار اول دستم و دوباره خوندي بين موندن يا .... به دلیل احترام به خوانندگان و اجرای حق کپی رایت ار لینک دانلود آهنگ ها خود داری می کنم ...

دانلود آهنگ مسعود جلیلیان باورش سخته گلم سخته قبول رفتنت

downloadmusiclove.rozblog.com/.../دانلود-آهنگ-مسعود-جلیلیان-باورش-سخته-گلم-س...
دانلود آهنگ باورش سخته گلم از مسعود جلیلیان nakaman.ir/. ... جلیلیان ، آهنگ کردی غمگین متن آهنگ ... باورم نمیشه تو میخوای ازم جدا بشی باورش سخته گلم سخته قبول رفتنت. .... دانلود آهنگ هایده بازم دست تو دستم میخوام بگیریم. اهنگ اگر سیستان ...

شهرزادستان... - متن ترانه خوانندگان

www.shahrzadestan.blogfa.com/category/5/متن-ترانه-خوانندگان
پی نوشت:این آهنگ رو خودم اولین بار که گوش دادم خیلی به دلم نشست واسه شمام .... بذار که دسته گرم تو پناه دست من باشه .... تو دستم گرفتی قدم به قدم ..... ممنونم از شبه رویا که بازم وقته دلتنگی به دادم میرسه ... نذار دستهاتو بگیرند تو هنوز عشق منی ... تو خودت میخوای بزنی اما نمیتونی یا نمیدونی چه جوری بگی این آهنگ هایده هم دقیقا حرف دل ...

نسیم سحری - دانلود اهنگ

areza52.blogfa.com/post/50
نسیم سحری - گذری در بوستان ادب.

آرشیو آهنگ های قدیمی 200 - 150 - آموزشگاه موسیقی نیما فریدونی

nimafereidooni.vcp.ir/...دانلود...و-آهنگ/1458052-آرشیو-آهنگ-های-قدیمی-200-150.html
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - آهنگ بی نظیر خونه ( پدرم میگفت قدیما ) از داریوش. خونه این خونه ویرون ... کی میاد دست توی دستم بذاره. تا بسازیم ... دانلود آهنگ. آهنگ گل مهتاب ... اما میخوام. تو دستای تو گم بشم. فنا شدن در تو برام نهایته. نیاز تو. چراغ خونه ی منه .... سراغ مهربونی رو بگیریم. کمک کن تا ... بازم به گلدونت میگی با من بمون همیشه. میگی که ...

دانلود فول آلبوم Michael Jackson - میهن موزیک

www.mihan-music.in/22328-فول-آلبوم-michael-jackson/
دانلود فول آلبوم Michael Jackson به همراه بیوگرافی کامل.

دانلود فول ویدیو Michel Jakson - میهن موزیک

www.mihan-music.in/23491-فول-ویدیو-michel-jakson/
دانلود فول ویدیو Michel Jakson با لینک مستقیم در میهن موزیک.

شازده خانم

shahrzadb.persianblog.ir/1382/7/
با دايی و خواهرم رفته بوديم بيمارستان وقت دياليز بگيريم. ايمان زنگ زد ... اين آهنگ مريم حيدر زاده رو گذاشت حالم بدجوری گرفته گريمم مياد. ... من کسی رو می خوام که نيست مثل تو .... جای لبخندش هنوز روی زخم دستم خودنمايی ميکنه ... توی دست تو بميره ..... من هواسم پرت شد ظرف غذای سامان چپه شد روش منم عذاب وجدان گرفتم ولی بازم خنديديم.
یه وقتایی میخوام تو خاطرم گم شی ولی یک جای قلبم باز می لنگه ... واسه امروزمون بسه خداحافظ جای امضا بازم ماتیکو میکوبم ... یه آقایی لباس پستو میپوشه میاره نامه رو پس میده تو دستم ... سيب دندان زده از دست تو افتاد به خاك ..... ( کلیه هنرجویان بهونه گیر ) کاملا ضروریه و صبر و تحمل رو یاد بگیرند . ..... دنگت ها گوشم انگار هایده لام ؛.
بعد شروع می کنی اروم اروم تو گوشم قصه گفتن... یه عالمه قصه طولانی بلند که هیچ وقت تموم نمیشن. می دونی؟؟ می دونی میخوام رگبزنم... رگ خودمو... مچه دست چپمو.
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - دانلود آهنگهای بی کلام برای خوانندگی | پرشین موزیک | مرجع تخصصی موسیقی ایران Please click if you are not redirected within a few seconds.

دانلود آهنگ جدید معین به نام چمن - فاز موزیک

https://fazmusic33.com › آرشیو خوانندگان ایرانی
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی معین به نام چمن از رسانه فاز موزیک Download New Song By Moein Called ... دانلود آهنگ جدید معین با نام تو که تموم دنیامی.
۷ آبان ۱۳۹۱ - متن آهنگ های ستار-سری 3 · *متن آهنگ های شاهرخ .... آهنگ جدید - تاپصدا · دانلود آلبوم رضا صادقی یعنی درد ... گل میدهد در دست تـو شاخه سبز اطلسی ... ولی بی عشق ، بازم بی قراری ... همه رفتند که از عشق بگیرند نشان دل تو ... دست دنیا رو تو دستم نمی ذاشت ، دلمو مثل دلت خون نمی کرد ... می خوام که باورت بشه ، عاشقتم از ته دل

گیتار - آکورد بنیامین بهادری

gitur7.blogfa.com/category/84/آکورد-بنیامین-بهادری
آکورد هايده · آکورد هلن · آکورد همایون · ی · آکورد ياسر محمودي · آکورد یاشار آج · آکورد یاس ... یه خونه که ما توش تولد که نیستی دوباره بگیریم ... چه حیف شد ... نه بمون شاید بازم جون بگیرم نه برو میخوام که راحت بمیرم. Am G F ... تاحالا شده دست تو بزاری روی قلب تو یکی ام نیست بگه به تو دورت بگردم ..... تنها ميمونه دستم ، با اين دل شكستم.
همچین بپری روش دست و پاتو بندازی اینور اونور هر جور دلت میخواد بکپی ... مشروب سالم بمونه تا ما این تصادف خوش یمن که می تونه شروع جریانات خیلی جالبی باشه رو جشن بگیریم! .... تو کلاس گوشیم دستم بود داشتم اس میدادم دختره در اومد گف آقا این‌‌ ‌‌‌پسره گوشی اورده سر کلاس ! ... یه هفته بعد همین اتفاق میفته بازم طرف میگه :آدرستون؟
خبرهایی از استاد و دانلود ترانه یا علی که گلپا و ایرج و الهه و قوامی و شهیدی با هم ... در صورتی که استاد گلپا مجوز اجرای کنسرت در ایران را بگیرند رکوردی بی سابقه را ... سالهایی پس از انقلاب 57 است که استاد علی تجویدی دست به کار آهنگ ساختن می شود. ..... یک جا خواندم،"دروغ نگو آینه،که من هنوز جوونم ،واسه دلای خسته بازم می خوام بخونم!
۲۶ مهر ۱۳۸۷ - گفته ميشود خوردن مورچه هم خطرات شدیدی از این دست ایجاد میکند ولی تجربه .... مي اومده يکهو نتونسته کنترل کنه گوز پيچ شده زده تو جدول و خلاصه .

hamid ......fedia

www.ghorobetanhae.blogfa.com/author-ghorobetanhae.aspx
میشه دست قسمت و بست زیر ضربه های لعنت که یه دشمنه تو خلوت نمیسوزه می کوبونه .... کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لینک دانلود آهنگ مادر با صدای مهستی با کیفیت / MP3 128KB.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - اسم الآنمو فقط مدیون توام.. خیانت تو بود که منو خواننده کردا.. گور بابای اسم.. من اسمو میخوام چیکار.. من تورو میخوام.. نمیخوام خواننده شما.. فقط خودت مهمی ...

دلنوشته های من... - لـحـظـه هـآی اِحـسآس

www.saeedehsabaghian95.blogfa.com/category/1
عادت کرده ایم هر روز دوش بگیریم، اما یادمان می رود که ذهن مان هم به دوش نیاز دارد. ... ن6 :: دانلود آهنگ وبم The Story Of My Life از One Direction . ... خـوآنـنده هـای مختلف خـونده شُده اما بیشتر همشون بـآ صـدآی خـآنوم هـآیده دوست دآرَم . .... ن7 :: خُـوشـآ بـه مـَن کـه دَسـتِ تـو پــَروآز هدیـه میـکُنـَد ، خـوشـآ به تـو کـه عآشقَت صَـد .... کـه بآزم و بـآ حـآل بهتری برم .

وقتشه – رفتن وقتشه از تو گذشتن - دانلود آهنگ جدید

www.musickadeh.com/search/دانلود-آهنگ-های-قدیمی/page/6
دانلود آهنگ معشوق – تو نه بارونی نه شن باد تو نه مرهمی نه فریاد. تکست شعر ترانه ... از غم و غصه برات هر چی بگم بازم کمه. نمی خوام مثل همه ... دست شکستگان گیر، مهر تو بسته دستم. من پیش رو آینه از بی .... کمک کن از مسافرهای عاشق سراغ مهربونی رو بگیریم. کمک کن تا .... بیا منو ببر نوازشم کن دلم آغوش بی دغدغه میخواد. تو این بستر ...

دانلود آهنگ هایده بازم دست تو دستم میخوام بگیریم دانلود - ...

openpost.ir/result/دانلود-آهنگ-هایده-بازم-دست-تو-دستم-میخوام-بگیریم-دانلود-.html
دانلود آهنگ هایده بازم دست تو دستم میخوام بگیریم 115 0 دانلود اهنگ تو سروری از همه . دانلود ویدیو نیکیتا اهنگ تو این غربتی که هستم اجرای آهنگ هایده توسط بازم ...

تو درمون. دل عاشق تنهامی. می خوام باور کنی. محتاج چشماتم. توی هر ثانیه. هر لحظه باهاتم ..... الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم به خاطر وجودت به .... تو داشت. دستم عطر آگین بود .... یا اگه داره دل رسوای ما بند کرده و بازم گرفتاره ..... اي کاش مي توانستم پرنده باشم و تا دور دست ها به کنار تو پرواز مي کردم. و اي کاش .... غم میریزه از آهنگهای سازت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 359
  • بازدید ماه : 1,258
  • بازدید سال : 31,103
  • بازدید کلی : 927,779
  • کدهای اختصاصی