loading...
هیتهیت
admin بازدید : 2755 چهارشنبه 08 شهریور 1396 نظرات (0)

انلود آهنگ گل ناز از سرژیک با لينک مستقيم از سايت نکس ...

nextaraneh.ir › خوانندگان فارسی
آهنگ قدیمی گل ناز از سرژیک با لینک مستقیم از سایت نکس ترانه ... شب بی توبودن وای که سحرنمیشه ... شب به این قشنگی بی توبسرنمیشه شب شب ما نمیشه

دانلود آهنگ شب بی تو بودن وای که سحر نمیشه - هفتاد و پنج نیوز

75news.xyz/دانلود-آهنگ-شب-بی-تو-بودن-وای-که-سحر-نمی/
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. – شب بی تو بودن دیگه سحر نمیشه بدونه پرستو کوچ و سفر نمیشه. تو رو قسم به چشمات نزار بی تو که شب بی تو وای که سحر ...
۶ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. – شب بی تو بودن دیگه سحر نمیشه بدونه پرستو کوچ و سفر نمیشه. تو رو قسم به چشمات نزار بی تو که شب بی تو ...
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - دانلود ریمیکس شاد ارکستی دیجی بهنام به نام هبی ریمیکس مخصوص جشن عروسی و ماشین. Download ... تو رو قسم به چشمات نزار بی تو که شب بی تو وای که سحر نمیشه. تو امشب ... همه جا بهاره پر از سبزه زاره شب بی تو بودن شب انتظاره.

دانلود آهنگ شب بی تو بودن وای که سحر نمیشه

m.faceshad.com/fa/دانلود-آهنگ-شب-بی-تو-بودن-وای-که-سحر-نمی.html
Aug 10, 2015 – دانلود ریمیکس شاد ارکستی دیجی بهنام به نام هبی ریمیکس مخصوص جشن عروسی و ماشین. Download … تو رو قسم به چشمات نزار بی تو که شب بی تو ...

سرژیک - Guitar | گيتار - بلاگفا

www.navidguitar.blogfa.com/cat-108.aspx
سرژیک - تو امشب گل نازی. یکی از دوست داشتنی ترین آهنگ های شاد ایرانی . ... تو امشب گل نازی مثل غنچه ی بازی برام لحظه به لحظه تو یک خاطره سازی. Bm A G A Bm ... شب بی تو بودن وای که سحر نمیشه با یه دونه پرستو کوچ و سفر نمیشه. Bm A Bm.
تو امشب گل نازی مثل غنچه ی بازی برام لحظه به لحظه تو یک خاطره سازی ... شب بی تو بودن وای که سحر نمیشه با یه دونه پرستو کوچ و سفر نمیشه. Bm A Bm تورو به جونه ...

دانلود آهنگ شب بی تو بودن وای که سحر نمیشه - بلاگ ریدر

blogreader.ir/search/دانلود+آهنگ+شب+بی+تو+بودن+وای+که+سحر+نمیشه
با عرض پوزش نتیجه ای برای دانلود آهنگ شب بی تو بودن وای که سحر نمیشه یافت نشد. ... برخى متفكران تئوری توطئه معتقدند که ولادیمیر پوتین مسافر زمان است ...

دانلود آهنگ شب بی تو بودن وای که سحر نمیشه

www.mokhtasaran.ir/danlvdaahngshbbytvbvdnvaykhshrnmyshhmtcmxcdynrdtdscjcyd...
۳ مرداد ۱۳۹۶ - دانلود آهنگ شب بی تو بودن وای که سحر نمیشه. دسته بندی : بدون دسته. نویسنده : rezaak. دیدگاه‌ها برای دانلود آهنگ شب بی تو بودن وای که سحر نمیشه ...
۲۳ ساعت پیش - دانلود آهنگ اگه خدا بخوادش اجازه ات میگیرم – یه عروسی میگیرم که به صد میلیون بی ارزه – دلم چینه .... دانلود آهنگ شب بی تو بودن وای که سحر نمیشه.
غمـــــــــــهای گیتار - آکورد و تبلیچر آهنگ - آموزش گیتار - نت آهنگ - زندگینامه - عکس. ... شب بی تو بودن وای که سحر نمیشه با یه دونه پرستو کوچ و سفر نمیشه.

گنجور » سعدی » دیوان اشعار » ترجیع بند

https://ganjoor.net › سعدی › دیوان اشعار
خاطر که گرفت با تو پیوند ... وز پیش تو ره که بگذرم نیست ... من بی‌تو گمان مبر که یکدم ... آهنگ دراز شب ز من پرس .... روی تو چه جای سحر بابل؟ ... از ماه شب چهارده ضو .... وای وای چه کرده سعدی. و از ان مهمتر … چه دیده که اینطور از خود بیخود شده ..... بابک گرامی: پس شما که دفاع میکنید بفرمایید که همجنسگرا بودن حافظ چه ربطی به ابیات ...
یه شب تو خواب وقته سحر شهزاده ايی زرين کمر. نشسته بر ... روزی که بختم وا بشه بی یار بشه اون که آمد به خوابم. شهزاده ی ... یکی مثل تو نمیاد و هیچ چیز بهتر نمیشه.

دانلود آهنگ جدید یاسر بینام به نام بای بای

www.abanmusic.net/دانلود-آهنگ-جدید-یاسر-بینام-بای-بای/
موندم سر جام بودن ... رفتم ببین بای بای برنگردی یه روز بگی وای وای ... برگشتی پشیمونی دیگه تو لنگ پولی دیگه من نیستم پیشت تا شب بمونی ... بچینی خاطراته تلخو براش از قدیم بی معرفت فقط بلدی که بگی از بدیم ... محمد در دانلود آهنگ جدید علی فرزامی به نام دلم ارات گریایه; سحر در دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام زود رفتی ...

بی تو - عباس بهداروند - پرشین بلاگ

abbasbehdarvand.persianblog.ir/page/gomeishi
که شب سیا. تا دم سحر شهیدای شهر. با فانوس خون. جار می‌کشن. تو خیابونا سر میدونا ... غروب سه‌شنبه خاکستری بود ، همه انگار نوک کوه رفته بودن به خودم هی .... وای اگه گندم،پوست تنم بود اون که ... دوباره آهنگی بگیره .... تو کتابای قصه کسی که ما نمیشه.

دانلود آهنگ دارم میرم واسه همیشه با تو بودن عمرا نمیشه – کی ...

old2musicdl.ir/5455/دانلود-آهنگ-دارم-میرم-واسه-همیشه-با-تو-بودن-عمرا-نمیشه-کی-واسه
دانلود آهنگ دارم میرم واسه همیشه با تو بودن عمرا نمیشه – کی واسه چشمات میمردش کی واست غصه میخوردش – وقتی رفتم ( ورژن جدید ) – از مرتضی سرمدی.

دانلود آهنگ 7 باند به نام واست میمیرم

rozmusic.com/7-باند-واست-میمیرم.html
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - دانلود آهنگ جدید 7 باند به نام واست میمیرم Download New Music 7 Band - Vasat Mimiram. ... بودن تو آرزومه حتی واسه یه لحظه میمیرم بی تو … ... من برات ترانه میگم تا بدونی که باهاتم تو خودت دلیل بودنم بی تو شب سحر نمیشه

ترانه‌شناسی هایده - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/ترانه‌شناسی_هایده
عرضه کرده است که این آلبوم‌های مشترک اغلب جزو آلبوم‌های رسمی او محسوب می‌شوند و هایده .... تو که نیستی, لیلا کسری (هدیه), فرید زولاند, آندرانیک, تو که نیستی از خودم بی خبرم کی بیاد و کی بشه همسفرم ... وای به حالش, لیلا کسری (هدیه), فرید زولاند, آندرانیک, شبا همش به میخونه میرم من ... شب عشق (آهنگ های صادق نوجوکی) (۱۹۹۰)[ویرایش] ...
رفتی و ندیدی که بی تو چگونه پر شکسته ام رفتی و نهادی چه آسان دل مرا به زیر پا رفتی و خیالت زمانی نمیکند مرا رها ای به دل آشنا تا که هستم بیا وای من اگر نیایی

اشعار خاطره انگیز - کیانا وحدتی

www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483618&showall=yes
۱۲ آذر ۱۳۸۷ - در آن گوشه چندان غزل خواند آن شب ... وای آخه! این آهنگ یادش بخیر ما که راهنمایی بودیم گیر به آهنگهای دلکش داده بودیم! ... همه شب تا سحر آتش به مغز استخوان افتد ... بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم .... و به یاد حق بودن است انس گرفتیم پس فقط چهار بیتی از آن گویم تا بقیه را با خود زمزمه یا فرا گیرید و درک کنید.

متن آهنگ های داریوش اقبالی

dariushkhah.blogfa.com/post-6.aspx
داریوش - متن آهنگ های داریوش اقبالی - welcom to my weblog - داریوش. ... تا دم صبح سحر سينه ي ياران سرخ است ... آهنگ : وطن وطن پرنده ی پر در خون وطن شكفته گل در خون وطن فلات شهيد و شب ... زیر بار با تو بودن ، یه ستون نیمه جونم ..... مثال تیغ گُل زردم یه شعر خسته ی پُر دردم ببین که قایق امیدم نشسته بی تو به گِل ..... كه باورم نميشه
۲۷ اسفند ۱۳۸۶ - خدایا توخود می دانی که چه سخت است اگرکه ماهی کوچک اسیرآبی دریا ی بیکران باشد.خدایا تو خود می دانی برای من که همیشه با تو زندگی کرده ام این سیر ...
تو كيستي كه من اينگونه بي تو بي تابم شب از هجوم خيالت نمي برد خوابم تو كيستيكه ... وقتي نقاب محور يكرنگ بودن است معيار مهر ورزي مان سنگ بودن است ديگر چه جايدلخوشي و .... تقديم وجود عزيزتميكردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برايت مينواختم ولي افسوس كه ..... چون اين دنيااين قدر کوچيکه که توش دو تا دل کنار هم جا نميشه.

متن آهنگ ها - www.kolbe tanhay.com

www.lord-2013.blogfa.com/category/34
نمیدونم قراره تا کجا اما دوست دارم نمیدونم نمیدونم نمیدونم چرا اما دوست دارم غیره تو مگه ... دانلود آلبوم امپراطور مهدی یراحی ... وای چه کردی تو ... به تو که فک میکنم دیوونه میشم میای تو پیشم ؟ ... از گریه ، تا سحر خوابم نمی بره .... متن آهنگ برای با تو بودن از ستار ... بی تو میخوونم هر شب با چشم گریون / منو ببخش عزیزم دیگه شدم پشیمون
اي كاش سزاي سنگيني اين عشق فراوان دوري از محبوب نباشد واي كاش كاسه صبر بشكند و .... دوباره شب، دوباره ياد تو که اين دل بي قرار را بيدار نگه داشته. ..... هم سفر بودن و هم هدف بودن، ابدا ً به معنی شبیه بودن و شبیه شدن نیست و شبیه شدن دال بر ... دل معصوم دريايي را بداند؛ و ترنم دلپذير هر آهنگ، هر نجواي کوچک، برايش يک خاطره باشد.

آهنگ پیشواز

www.driftking.blogfa.com/
متن پیام:هرچی بین متنا نگاه کردم متنی شایسته نفسم،زنم ندیدم بجز حرف دلم که میگه: تولدت مبارک ... ٣٣١٢٦٦١ تنها بودن قطعه 2 ٣٣١٢٣٢٠ چمدون 90 ... ٣٣١١٥٩٦ سحر ٢٢١١١١٣ ... تو به شیرینی یک شب یلدا از رضا صادقی : ۵۵١۶۶۴ .... آهنگ پیشواز(بهنام صفوی --علی صالحی-رامین بی باک-علی اصحابی-. ..... ۴۴١٢٢۴۶ وای حسین محمود کریمی.
وای كه بی كرانه حصار تو كرانه شد. وای كه در عزای عشق ... وای كه در حضور شب در بزم سوت و كور شب شب كور وحشت تو ... برای با تو بودن اگر چه فرصتی نیست عشق من عاشقم باش . ... برچسب‌ها: سر جنون سلامت, که بهترین علاجه, داریوش شعر جنتی عطایی. نویسنده : ..... دچار سحر عشق تو در حال زیبا شدنم ...... نمیشه دستات تو گلدون گلای مریم ...

دانلود آهنگ جدید علی بابا و بهنام SI به نام آینه - سایت رسمی ...

alibabadlove.org/دانلود-آهنگ-جدید-علی-بابا-و-بهنام-si-به-نا/
برای دانلود آهنگ آینه به ادامه مطلب مراجعه کنید … ... Ali Baba Behnam Si Ayeneh Ft Mehdi Hosseini Mehrdad Sky1 دانلود آهنگ جدید .... نميدونم چجورى بگم از پارسال عاشق اهنگات شدم على جان ... نفر یه اهنگ بخونن ولی بااین حال دمت گرم تا شب منتظرم که دان کنم یدونه ای داش علی ... داداش علی تو که این همه دیس لاو خوندی بیا فاصله ۲ رو بخون.

نامه ی دختری زشت که دوست داشت زیبا می بود!

www.khabaronline.ir/detail/141444/weblog/alamifariman
۱۸ فروردین ۱۳۹۰ - دلیلش این است که من خیلی خیلی خیلی و بی نهایت زشت هستم، آنقدر که بچه .... من تو این بیست و چند سال زندگیم واقعا هیچ آدمی ندیدم که بگم وای چقدر زشته. ... 21 نماز و سجده کردن درخواست همسر از پروردگار نمودم آمدم خانه شب شد خواب .... منم یه زشتم موهام تو سن هیفده سالگی داره میریزه دکتر میگه خوب نمیشه خدایا ممونم ازت .

سحر قریشی: من مثل تو از پشت پرده کثیف و غیر اخلاقی ...

plus.ir/.../سحر-قریشی-من-مثل-تو-از-پشت-پرده-کثیف-و-غیر-اخلاقی-سینما-بازیگ...
سحر قریشی: من مثل تو از پشت پرده کثیف و غیر اخلاقی سینما بازیگر نشدم؛ فکر کردم ... ۱۹ / ۱۱ / ۱۳۹۴ ۳۶۸۱۹۸ دانلود ویدئو ۷۱۳ ۱۵۶ ... گفتگو با بازیگر زنی که با استایل و لباسش، عنوان خاص ترین بازیگر زن فرش .... به سینما انگ کثیف بودن میزنن. ..... اتهام بی شرمانه یک دختر ایرانی به بی فرهنگی هموطنانش و درخواست پول هنگفت ...
خدا کنه دوم نیارم امشب تو بغض این شب های گرگ و میشی. خدا کنه بمیرمو نباشم وقتی عزیز یه غریبه میشی تو لباس. عروس چه شکلی میشی وقتی که دستتو بغل گرفته ...
بس که رو سیاهم،ای مَه ِ جَلالت/از تو و ابالفضل،میکشم خجالت. اگرچه مسکین ... بی تو میشه آقا/خاک غم به سرم. حسین وای... ببین در ِ خونت باز اومدم/با شرم و با روی سیاه.
دانلود آهنگ آهنگ قدیمی هیچ کجا ایران نمیشه از شهرام شب پره یادته تو شهرمون چه روزگاری داشتیم بجای غصه و غم ... وای که دلم شکسته ویرون شده ... دانلود آهنگ آهنگ ای دل ای دل از عارف وقتی قلبم بی تو گریونه ابرای غم پر بارونه ... دانلود آهنگ آهنگ سکه ماه از مرجان چشماتو وا کن که سحر تو چشم تو بیدار بشه .... شب من با بودن تو یه پارچه نوره

دانلود اهنگ شاید از مجید خراطها

www.tara0993.loxblog.com/posts/archive.php?pmonth=12&pyear=1393
دانلود اهنگ دلشکسته از مجید خراطها · دانلود اهنگ .... تو تباه کردم تموم زندگیم بودی شب وروزم کس و کارم ... همه شبهامو با یادت به عشق تو سحر کردم که شاید ... اما نمیشه باورم توی چشام ... وای چقدر فاصله داره فکر و حرفای من و تو ... کاش می دونستی که بی تو من چقدر بی کس و کارم ... بی انصافی نکن تغییر کردی منو از زنده بودن سیر کردی.

انصاف نیوز | پشت پرده انصراف «سولماز» از استیج من و تو ( ...

www.ensafnews.com/20525/پشت-پرده-انصراف-سولماز-از-استیج-من-و-ت/
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - سولماز پیمانی در تلگرام نوشته است: «دلیل نخواندن آهنگ من اینه که عوامل پشت ... استیج تجربه خوبی تو زندگیم بود، فهمیدم دنیا چطور جای بی رحمی هست. ... جمعه شب (نهم بهمن) در اقدامی نسبت به آنچه در پشت پرده شوهای شبکه من و تو می‌گذرد، ... مجریان و داوران برنامه همراه بود تا جایی که وی را به غیرحرفه‌ای بودن متهم کردند.
۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - رئیس فرهنگستان هنر: آغداش تو را سننه؟ ... مبلمانهای جالبی که با قطعات هواپیما ساخته میشوند! ... سحر تبر پدیده جدید اینستاگرام ... حکایتی از بی وفایی مردان بی عاطفه ... یه تیکه از آهنگی که دوست داری رو بنویس… .... این بیت رو زمانی میخونن که یه نفر حرف بی ربط میزنه و شما بی ربط بودن حرفش رو تایید میکنی.
دانلود ترانه بسيار زيبا و احساسي فاتح نورايي بنام فرياد خاموش. بعضي وقتها ادم دوست داره بيخيال از همه درد و غم هاش. بره تو روياهاي خودش. خوبي روياها اينه كه برخلاف ...
۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - سحر شد تو هنوز چشمات بيداره چرا گول ميخوري ... فراموشم نمیشه شبای با تو بودن ؛شبو بارونو مهتاب برات ترانه خوندن فراموشم نمیشه ... از تو چشمای من بخون که من تورو دارم ؛فقط تورو دارم ؛بی تو کم میارم نبینم غمو .... دیگه هر شب توی خوابم چشای تو رو می بینم آرزومه تو رو ...... می گم وای ، چقدر سرده ، میام دستاتو می گیرم
دانلود موزیک ایرانی و خارجی ... امشب شب آخريه که مزاحم دلت شدم / خورشيد فردا مال تو ? .... خوبيم بديم حالا از همه چي بگذريم ، دوست دارم از شما نميشه بگذريم . .... براي لحظه هاي بي تو بودن ..... واي ،باران، باران. .... طبیبان بر سر بالین من آهسته میگفتند که امشب تا سحر این عاشق دلخسته میمیرد ز هر جا بگذرد تابوت من غوغا بپا خیزد چه ...
بگو که هر شب می باری بگو دلت برام تنگ .... عاشق شدن خوبه اگه عشق تو باشه تنهام نذار تا بی تو دنیام از هم از نپاشه. از من نگذ ... میگه با تو بودن درداشو تسكینه یه عمر .... خیز و با من ، در افق‌ها سفر کُن دلنوازی ، چون نسیم سحر کُن. ساز دل را .... تو احساس ِ من و میخوای ، منم ای وای تو رو میخوام .... تنها تــــویی کـــــه می دونی آروم نمیشـــه این دلم.
۲۱ آذر ۱۳۹۲ - 100+پست - ‏79 نویسنده
سلووووووووووووووم بچه ها ازتون میخوام که یه تیکه از اهنگی رو که دوس ... گلوم میسوزه از عشقت عشقی که مثل زهره ولی بی عشقتو هر دم خنده با لب های من قهره ... من خیلی اهنگا رو دوس دارم ، نمیدونم کدومو بگم ، باید یکم فک کنم . ... وقتی شب میزنم قدم با تو .... بچه ها این اهنگو دانلود کنید واهنگ قبلیهم تو صفحه ی یک هم قشنگه ...
از شب هایی که دنیا دور سَرم می چرخید . ... که در پس مشکلات و درد هایی که تو برایم ساختی و تحمل کردم ، در پس نامردی و نامهربانی که دیدم و دم نزدم ! در پس بی معرفتی هایی که دیدم و معرفت به خرج دادم . ... وای بر حال کسی که معنی خیانت را نمیداند. ... میدونی که تا ابد خوب نمیشه .... ساکت بودن رو به خیلی از حرفا ترجیح میدی ..... آهنگ روزهایـــــم
۲۵ تیر ۱۳۹۱ - به سحر مرغ حق زد این ترانه که ... تو این شب کویری ، یه قطره از ستاره ... قلبم بی تو ، میترسه ، تاریکه چه لحظه ها که بی تو ، یکی یکی گذشتن ..... نمیشه با تو باشمو اسیره دسته غم نشم .... آرزوم ، بودن کنارت ، حتی یک لحظه تو خوابه

دانلود آهنگ شب بی تو بودن وای که سحر نمیشه دلوم امروز به

jegol.ir/article/دانلود-آهنگ-شب-بی-تو-بودن-وای-که-سحر-نمیشه-دلوم-امروز-به-/
Guitar گيتار؛ تو بودن وای که سحر نمیشه دانلود آهنگ جدیدبسیار زیبای حامد زمانی به نامتازه اول . دانلود آهنگ شب بی تو بودن وای که سحر نمیشه با به این قشنگی بی تو ...

آزار جنسی دخترک 6ساله توسط راننده آژانس - ایسنا

www.isna.ir/news/92023121136/آزار-جنسی-دخترک-6ساله-توسط-راننده-آژانس
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - هیچ امیدی ندارد که دخترک شش ساله‌اش، بار دیگر بهبودی خود را بازیابد، ... گفت: دخترم هر شب کابوس می‌بیند و فریادکشان از خواب بلند می‌شود. ... مقصر اصلی این قضیه ما والدین هستیم که به دلیل ارزان‌تر بودن سرویس .... نمی‌دونم شاید قدرت داره یا شاید تو دادگاهها یا جاهای دیگه پارتی داره خدا می دونه ..... وای خدا،وای خدا،وای خدا.

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو هوس باز بهترین کیفیت

saba-music.com/2017/01/مسعود-صادقلو-هوس-باز/
۲۹ دی ۱۳۹۵ - باز هم مسعود صادقلو این بار با آهنگ زیبا و فوق العاده هوس باز ، همراه با متن آهنگ ... اونا یه شب دو شب عاشقتن بعد دیگه بای بای من مردونه خواستمت نفهمیدی ای وای آخه دیوونه چرا نمیفهمی من عاشقتم دیوونه کی مثل من اینجوری با تو میمونه دیوونه ... سحر. واقعا ترانه قشنگیه خیلی با احساس خوندید بی صبرانه منتظر بیرون ...

دانلود اهنگ شب بی تو بودن وای که سحر نمیشه

www.music-persian.ir/music-download.aspx?...دانلود_اهنگ_شب_بی_تو_بودن_وای_ک...
دانلود اهنگ شب بی تو بودن وای که سحر نمیشه,دانلود اهنگ نازنین ترین دختری امشب,دانلود اهنگ تو امشب گل نازی سرژیک,دانلود اهنگ تو امشب گل نازی مثل غنچه بازی ...

موزیک ویدیو جدید Ninety One بنام again - نماشا

www.namasha.com/v/nIHmWikM
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - راستی یه خبر خوب عضو گروه تلگرام شما و سحر 1996 ،و فاطمه خانم شدم: و از میکس ...... با شب چه کند سینه ی این برکه ی بی تاب*** وقتی که تو ای ماه ! .... وای وای وایییییییی داری خلو چلم میکنی با این شعرات. ... شاعر دربارشما بودن هم عالمی داره. .... شما فوق‌العاده ای عزیزم اصلا باورم نمیشه فقط با موزیک ویدیو ،اون میکس ...

سحر و حميد

sahar-hamid.blogfa.com/
نوشته شده توسط سحر و حميد در شنبه بیست و نهم اسفند ۱۳۹۴ ساعت 23:33 | لینک ثابت ... یادمه اون روزی که تو مترو از حرم میامدم به خونه اینقدر ناراحت بودم که خدا خدا می کردم ... وای خدا ۶ سال از بهترین عمرم را تو غم و غضه گذراندم. ... زان که شب تا به سحر بيدار است . ..... این آهنگ را دانلود کنید ... http://files.myopera.com/l2eza/files/0.wma.

۱۰ مرداد ۱۳۸۸ - دلبرت خنده کنه با دگران، تو بسوزي و براش گريه کني دلبرت بياد بپرسه که چرا؟ ... دانلود آهنگ ... ولي عشق تو بر من موند و اي واي ... سفر کردم که از يادم بري ديدم نميشه آخه عشق يه عاشق با نديدن کم نميشه غم دور از تو موندن يه بي بال و پرم کرد ... سهم من از با تو بودن غم تلخ غروبه .... من مثل ابر رهگذر،می بارم از شب تا سحر.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 188
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 3,645
  • بازدید سال : 33,490
  • بازدید کلی : 930,166
  • کدهای اختصاصی